Loading...

Kaj je celostna grafična podoba?

V oblikovanju se velikokrat pojavlja besedna zveza celostna grafična podoba / CGP ali celostna vizualna podoba. Ampak kaj to pravzaprav je?


Je vizualna stran ali obleka podjetja.
Je prvi stik.
Je ključ prepoznavnosti.
Je najmočnejši element, ki privabi stranko.
Je temelj močne in profitabilne blagovne znamke.


Na kaj pomisliš, ko slišiš ime Coca Cola? Na njihov prepoznaven logotip in barve? Ali pa takoj postaneš žejen? Kaj pa Mercator? Najboljši sosed. Slovensko. Vse to so rezultati uspešne blagovne znamke, za katero je temelj dobra celostna grafična podoba. Ta gradi podjetje, njegovo identiteto, vrednote in vizijo. Ustvarja dodano vrednost izdelkom in storitvam, prepoznavnost, profesionalnost in ugled. Posledično vpliva tudi na poslovne rezultate.

Dobro izdelan CGP pa podjetju prihrani tudi čas in denar. Zakaj? Ker so osnovni vizualni elementi že postavljeni, je nadaljna izdelava dodatnih elementov, kot so letaki, plakati, brošure in drugi promocijski material, enostavnejši, hitrejši in cenejši. Poleg tega prinaša tudi temelje za hitrejše pridobivanje strank in ustvarja zaupanja vreden odnos.


KDO POTREBUJE CELOSTNO GRAFIČNO PODOBO?
CGP je priporočljiv za vse, ki želijo pritegniti stranke, kupce ali zanimanje širše množice ljudi in ki se želijo predstaviti kot urejena celota in biti prepoznavni. To so lahko podjetja (majhna in velika), društva, organizacije, festivali, samozaposleni podjetniki, umetniki, blogerji, fotografi in drugi. Lahko se uporablja tudi za razne dogodke.



Je celotna vizualna podoba, ki gradi podjetje,
njegovo identiteto, vrednote in vizijo.