Loading...

Zakaj zaupati izdelavo CGP-ja oblikovalcu?

Dan danes je zelo moderno, da si človek kar sam izdela “svojo grafično podobo” oz. naj govorim le o logotipu. Ogledaš si dva posnetka na you tube-u in že si pripravljen. Zakaj bi nekomu plačeval, da nekaj nariše, pa saj ne more biti tako težko. V enem dnevu bom fertik. In tako se zgodi.

Če ste pozorni in malce občutljivi na vizualno estetiko in likovne zakonitosti (ki so mimogrede osnova tudi vsem področjem oblikovanja), boste hitro lahko opazili kakšen čuden, neokusen izdelek na spletu ali celo v tiskani obliki. Vrhunec tega je, da so nekateri tudi zelo ponosni na te svoje “oblikovalske sposobosti”. Ampak slabo oblikovanje je odbijajoče in lahko daje vedeti, da niste vredni zaupanja. Izpadete neprofesionalno. Pogosto se pojavi tudi nedoslednost pri celotni grafični podobi, kar pa kupce zelo zmede. To se pa posledično kaže tudi na poslovnih rezultatih. Pomislite, ali poznate kakšno zelo uspešno podjetje, ki ima slab logotip? Tak, ki ne funkcionira, ne izraža vizije in identitete podjetja? Ki deluje nedosledno?


Pri oblikovanju logotipa in nadaljnji izdelavi CGP-ja ni pomembno le, da znaš malce risati. Zadaj so skrita različna znanja, ki jih oblikovalec združi in tako nastane funkcionalna in vizualno privlačna celostna podoba, ki služi svojemu namenu. Zato že v začetku vaše poslovne poti pomislite tudi na grafično podobo in temu namenite nekaj €. Vaše podjetje (ali organizacija, društvo, izdelek, dogodek, festival ali kaj drugega) bo takoj, ko bo nastopilo na trgu, ponudilo profesionalen, prepoznaven in ugleden pristop, ki bo deloval celovito. Na ta način pa si boste lažje pridobili stranke, kupce, naročnike ali sledilce.


Za dobrim oblikovanjem se skrivajo različna znanja, ki jih oblikovalec združi in tako nastane funkcionalna in vizualno privlačna celostna podoba, ki služi svojemu namenu.